מזג האוויר בקריית גת

בתקופה הזו בשנה, היינו אמורים כבר להיות בשיאו של החורף ולהצטייד במעילים ומטריות. אך השנה החורף קצת מאחר ואפילו בסוף נובמבר קשה לראות את הניצנים שלו. בתקופה האחרונה אפילו נהננו מגל חום מוגזם ולא נורמלי לתקופה הזו בשנה..

אז בעקבות חוסר הוודאות, אנחנו בטוחים שגם אתם שוברים את הראש במה ללבוש לעבודה כל בוקר, ואם אתם מאיזור הדרום אז עוד יותר.

תושבי אשקלון, אשדוד, קריית מלאכי וקריית גת?

בואו נגלה איך תערכו לשבועיים הקרובים מבחינת מזג האוויר הצפוי ואיך הכי כדאי לכם להיערך אליו מבעוד מועד? עשינו כמה בדיקות..

 

מזג אוויר בשבוע הקרוב

לפני שמוציאים את הבגדים מהבוידעם, בואו נראה מה מצפה לנו בשבוע הקרוב והאם החורף, בשעה טובה, בדרך אלינו?

ביום ראשון הטמפרטורה במקסימום תנוע בין 22-24 מעלות בשעות הצהריים ואחרי צהריים, ויכולה להגיע גם ל10 מעלות בשעות המוקדמות בין 6:00 – 7:00.

מבחינת לחות, תתכוננו, כי הולך להיות לח מאוד. בערך של 70 אחוזים ורבה מעל הממוצע. בנוסף ללחות הלא נוחה, הרוח תהיה חזקה מאוד ותנשב במהירות גבוהה בשעות הצהריים באיזור 14:00 עד 17:00 לכל היותר.

אין צפי לגשם או טפטוף מוגזם נוסף במהלך היום ובערב "נהנה" מקרירות מוגזמת.

לעומת זאת, ביום שני צפוי לנו יום בהיר יותר. הטמפרטורה המקסימלית תנוע בין 24-23 מעלות ברוב שעות היום והטמפרטורה הנמוכה ביותר תהיה בערך בין 10-12 מעלות בין 6:00-7:00 בבוקר.

ביום שני גם כן לא צפוי לנו גשם או טפטוף באופק, אבל הרוח תכה בנו ותנשב במהירות של כמעט 18 קמ"ש לשעה.

הזריחה שלנו באותו היום תתרחש בשעה 6 והשקיעה תתרחש באיזור 5 בצהריים.

ביום שלישי צפויים לנו ממטרים וגשם קל אז נמליץ לכם להיעזר במטריה בשעת הצורך. רוב היום הטמפרטורה תעמוד על מדד של 20 מעלות. ומהירות הרוח אכן תהיה גבוהה מהרגיל. הממטרים יתחילו באיזור השעה 14:00 ועלולים ללוות אותנו לאורך כל שעות היום, מומלץ להיערך בהתאם וללבוש קצת יותר שכבות.

המלצות ביגוד:

אז לפני הממצאים העדכניים, ולפי מזג האוויר הצפוי להגיע אלינו השבוע, עדיף שנערך בהתאם גם מבחינת ביגוד. אז לצהריים עדיין אפשר ללבוש ביגוד קצר או דק מאוד כי הטמפרטורה עדיין לא נמוכה בשביל זה.

אך בערב מומלץ מאוד ללבוש לבוש ארוך או לכל הפחות 2 שכבות עבות ליתר ביטחון.

 

סיכום

אז כפי שניתן לראות, מזג האוויר לא ברור והוא מותיר אותנו חסרי וודאות מדי יום ביומו. ובכל זאת, אין ספק שהחורף מתקרב אלינו בצעדי ענק ולכן חשוב להתעדכן מדי יום בעדכוני התחזית ולוודא שאתם מתלבשים ומתנהלים בהתאם למזג האוויר של כל יום. אז תיהנו מהתקופה הזו, כי קרוב לוודאי שהיא לא תישאר איתנו עוד הרבה זמן.

 

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

עבודה סמינריונית בתשלום

בעולם המהיר של החינוך המקצועי, עבודת סמינריון בתשלום מהווה הזדמנות ייחודית לאנשי מקצוע ללמוד, לעסוק ולצמוח. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבות וביתרונות של עבודת סמינריון

קרא עוד »

מחירון נוטריון

מדריך מקצועי זה משמש ללמד את הקורא לגבי המחירים השונים הנלווים לשירותי נוטריון בישראל. הוא מספק מבט מעמיק על הסוגים השונים של עמלות נוטריון, הבנת

קרא עוד »
דילוג לתוכן