זמני כניסת השבת בקריית גת

השבת היא יום המנוחה הרשמי במדינת ישראל, ועבור שומרי השבת, המסורתיים, ואפילו כל אזרח במדינה שמכבד את השבת – זהו יום שמספק עצירה, התבוננות על השבוע שהיה, וצבירת כוחות לשבוע החדש. לשבת יש כוחות גדולים, ועל כן כדאי לנצל אותה בצורה הכי טובה שיש, וליהנות בה בחיק החברים, המשפחה, ובן או בת הזוג. בכתבה הבאה נפרט על זמני כניסת השבת בקריית גת, וגם נמליץ לכם על מספר דברים שלא כדאי לפספס במהלך שבת בקריית גת.

שבת קודש הגיעה – זמני כניסת השבת בקריית גת

מי מאיתנו לא מכיר את ההרגשה – חיכינו לשבת כל השבוע, ממש ספרנו את הימים עד לבואה של שבת המלכה, בישלנו, ניקינו, התכוננו לכבודה, וכל כך מהר היא נגמרה. כנראה שלשבת עצמה יש ייחודיות נפלאה על כל שאר הימים, שכן מסיבה בלתי מוסברת, הזמנים בה פשוט עוברים הרבה יותר מהר. על מנת שתוכלו לנצל את השבת כראוי וליהנות ממנה, כדאי לדעת את זמני כניסת השבת בעיר קריית גת. כמובן שזמני כניסת השבת תלויים בעיקר בעונה – שכן בשעון קיץ, השבת נכנסת מאוחר יותר, מאשר בשעון חורף. אם כן, בדרך כלל בחודשי הקיץ, כניסת השבת בקריית גת תהיה בין השעה 18:00 לשעה 19:00 בערב, ובשעון חורף, השבת תיכנס בין 16:00 ל – 17:00. זכרו כי בשבתות הסמוכות למעבר משעון קיץ לשעון חורף – כניסת השבת היא הכי מוקדמת, ולאט לאט זמני כניסת שבת "מתאחרים", ובהתאם גם זמני יציאת השבת, עד לשעון קיץ.

נתקעתם בלי שעון? הנה הפיתרון

למי מכם שגר בקריית גת, ומעוניין לדעת מתי יוצאת השבת, אך נותר ללא שעון עליו או שוהה מחוץ לבית, דעו כי אפשר לדעת על יציאת השבת כאשר מופיעים בשמיים 3 כוכבים. כן כן, זה אולי נדמה לכם מעט מוזר – אבל זו בדיוק הדרך לדעת כי שבת יצאה, ושבוע חדש מתחיל לו. בעבר, כאשר לא היו שעונים כלל וכלל, כך היהודים ידעו על יציאתה של השבת.

מה כדאי לעשות בשבת בקריית גת?

אם אתם מתארחים במהלך השבת בקריית גת, או מבקרים בה בשבת מכל סיבה שהיא, נמליץ לכם בחום ללכת להתפלל בתפילת ערבית, או בתפילת שחרית של שבת בבוקר, בבית הכנסת הגדול המרכזי של העיר קריית גת. בית הכנסת הגדול הינו בעל היסטוריה ענפה וארוכת שנים, והתפילות בו הן עוצמתיות ונערכות בקהל רב. כמו כן, בית הכנסת דוגל בארגון פעילויות חברתיות, בגמילות חסדים ובפעולות שונות לטובת רווחת התושבים והקשישים בעיר.

אין כמו פיקניק של שבת

אחד מהאפשרויות הטובות ביותר לבלות את השבת, עם חברים, עם משפחה, או עם בן או בת הזוג היא באמצעות פיקניק. קחו איתכם שמיכה, נשנושים טובים, וספר טוב, והגיעו בהליכה רגלית לאחד מהפארקים השכונתיים בעיר. מקומות מצוינים לבילוי כזה יכולים להיות פארק פ"ז, יער המלאכים, פארק כרמי גת, וגם פארק הנבל.

לסיכום,

לסיכומו של עניין, השבת היא ייחודית במינה והיא מאפשרת לנו להתחיל את השבוע ברגל ימין ועם כוחות מחודשים, נצלו את השבת בקריית גת לנוח, לצחוק, לאכול טוב, ולהיות עם אנשים אהובים. אז, שתהיה שבת שלום!

 

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

עבודה סמינריונית בתשלום

בעולם המהיר של החינוך המקצועי, עבודת סמינריון בתשלום מהווה הזדמנות ייחודית לאנשי מקצוע ללמוד, לעסוק ולצמוח. פוסט זה בבלוג מתעמק בחשיבות וביתרונות של עבודת סמינריון

קרא עוד »

מחירון נוטריון

מדריך מקצועי זה משמש ללמד את הקורא לגבי המחירים השונים הנלווים לשירותי נוטריון בישראל. הוא מספק מבט מעמיק על הסוגים השונים של עמלות נוטריון, הבנת

קרא עוד »
דילוג לתוכן