מה כדאי לדעת על ניהול עובדים וירטואליים

אחת הסיבות העיקריות שרוב החברות נרתעות מהעסקת עובדים וירטואליים היא שקשה לפקח עליהם. סקרים מראים כי כיבוי מהעבודה הוא נקודת הכאב הגדולה ביותר עבור עובדים העובדים בסביבות וירטואליות. ארבעים אחוז מהעובדים הווירטואליים אומרים כי גמישות בתזמון היא היתרון הגדול ביותר של עבודה מרחוק, בעוד ש -60 אחוז עובדים מחוץ לשעות קבועות ועם עמיתים במשרד.

מכיוון שעובדים וירטואליים יכולים להיות באזורי זמן שונים, אתה זקוק לשעות עבודה גמישות כדי לקדם את העסק שלך. על פי מחקר שנערך לאחרונה, לעובד מרחוק יכול להיות הפרש זמן של עד 26 שעות תלוי במקום העבודה.
למידע מורחב על מה כדאי לדעת על ניהול עובדים וירטואליים יש להעיף מבט ב- fillva.com

למידע מורחב על מנשה בטיטו ומה כדאי לדעת על ניהול עובדים וירטואליים יש לבקר באתר menashe.org.il

העובדים חייבים לסמוך על כך שהמיילים ייענו ביום העסקים הבא ושהבוס שלהם יהיה זמין כשהוא אומר זאת

בעת זימון אסיפת עובדים וירטואלית וודאו כי נערכת ועידת וידיאו בשעה שהיא ביום העבודה לכולם. לדוגמה, אתה יכול לקבוע כללים שעובדים וירטואליים יוכלו להתקשר לפגישת סטטוס בשעה 9 בבוקר, שיעזרו לשמור על כולם על המסלול. כשתסיים את הפגישות הווירטואליות שלך, וודא שאתה יודע למה לצפות מהעובדים שלך בשבוע הקרוב.

זה לא אומר שאתה לא יכול לנהל עובדים וירטואליים בהצלחה

אתה רק צריך להיות בעל הידע והכלים לשם כך. בדיוק כמו שחלים חוקים במשרד, אתה זקוק לגישה דומה להגדרת כללים לעובד הווירטואלי שלך. בנוסף לחלוקת האחריות בבירור, עליכם להבטיח כי העובדים המרוחקים שלכם יוכלו לתרום לצוות הווירטואלי כפי שהם היו עושים במשרדכם.

אם פעל לפי הטיפים לעיל

תוכל לנהל צוות יצרני ומצליח של משתפי פעולה וירטואליים. אם אתה עוקב אחר טיפים אלה, אתה מוכן לעבור מסגנון ניהול מסורתי לגישה מהירה ויעילה לעובד הווירטואלי שלך ובדרך שלך לעבור את עבודתך לסגנון ניהול מסורתי.

לניהול צוות וירטואלי יש אזהרה אחת גדולה והיא שאתה אף פעם לא יודע בדיוק איך לגרום לצוות שלך לעשות את העבודה שלו.

על ידי מעקב אחר עבודתם של צוותי המוקד הטלפוני תוכלו למצוא דרכים להאריך את זמני שירות הלקוחות ולזהות צווארי בקבוק המשפיעים על התפוקה

הערך גם מוטיבציה עצמית וניהול זמן כך תוכל לפקוח עין על העובדים הווירטואליים שלך. דרך נוספת לשלוט על התפוקה של עובדים העובדים מהבית היא לגרום להם לעבוד שעות ארוכות יותר מאשר במשרד.

עובדים מרוחקים מרוויחים מכך שמנהל קרוב ככל שיהיה עם העובדים בבית. מנהל טוב חייב להיות מכוון לצרכי העובדים ולדעת כיצד להתמודד איתם ללא ניהול מיקרו.

דיבור על פיתוח קריירה עוזר לך להישאר מודע למה שהעובדים שלך רוצים להשיג

ולגרום להם להרגיש שהם בדרך, ולעזור להם להרגיש יותר מחוברים לחברה כולה. לדוגמא, כלים לשיתוף פעולה מרחוק יכולים להפגיש בין עובדים מצוותים שונים בכדי להעצים את המורל של עובדים וירטואליים. במיוחד כשאתה מנהל עובדים מרחוק, ודא שהתקשורת איתם אינה מופנית כנגד החברה וכי תבטיח שהם ישולבו בכוח העבודה רק כמו כולם. אל תתנו להנהלת הצוות הווירטואלי שלכם ליפול מכל קשר, אבל זה יכול לעזור לעובדים הווירטואליים להרגיש שהם בדרך לרמת הצלחה גבוהה יותר מאשר עמיתיהם הפיזיים.

יצירת חיובי יחסי עבודה עם הצוות המרוחק שלך

כך שהם ירגישו בטוחים מספיק כדי להגיע אליך כאשר מתעוררות בעיות או כששיטות התקשורת שלך מתגלות כלא יעילות. כדי להוביל בהצלחה צוות וירטואלי, על המנהלים להבין מה מצבם של עובדיהם, כיצד הם מתמודדים עם זה, ממי הם זקוקים לתמיכה ואילו בעיות יש להם עם עמיתים. בן אנוש אתה צריך להבין היטב עד כמה האנשים האלה מנהלים אותך בצורה יעילה ואיך הם זקוקים לך כדי להצליח. שאל את עצמך את השאלות הללו אם העובדים המרוחקים שלך עובדים מהבית והתשובות שונות עבור כל מנהל ועובד, אך אלו כמה התייחסויות טובות שתוכל ללמוד מהם.

השתמש בשעות העבודה

כדי לנהל את זמנם של העובדים הווירטואליים שלך על ידי שאל אותם אם יש להם שעות עבודה קבועות בהן הם זמינים לשיחות אינטרנט ושיחות טלפון. אם אינך יודע היכן למצוא עובד וירטואלי, תוכל למצוא אותו ב- Finder Staff Finder. לאחר ששכרתם את הכישרון הנכון, השתמשו בטיפים המפורטים כאן כדי להקל על הניהול. בין אם אתה יזם מקוון או בעל עסק קטן, Finder הצוות הווירטואלי יכול לעזור לך להעסיק עובדים וירטואליים מתאימים.

העובדים הווירטואליים זה נהדר, אבל כדאי להקדיש לפחות כמה ימים בשנה לפגישות ולקשר עם כולם. שמור על אחד על אחד קדושים ומרוהטים "1 על 1", כך שלעובד הווירטואלי שלך אין כל כך הרבה הזדמנויות להתחבר בצורה לא פורמלית.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

מחירון נוטריון

מדריך מקצועי זה משמש ללמד את הקורא לגבי המחירים השונים הנלווים לשירותי נוטריון בישראל. הוא מספק מבט מעמיק על הסוגים השונים של עמלות נוטריון, הבנת

קרא עוד »

גוסבי אוכל לכלבים

גלה את העולם של מזון לכלבים Gosbi, מותג פרימיום המחויב לספק לחבר הפרוותי שלך את התזונה הטובה ביותר שיש. פוסט זה בבלוג בוחן את האיכות,

קרא עוד »
דילוג לתוכן