כמה עולה ניתוח הקטנת חזה?

אם אתה חושב שיש לך שדיים גדולים, ייתכן שתחליט לעבור הפחתת חזה כדי להקל על אי הנוחות ולהשיג גודל שד שמידתי לגופך. הדאגה הגדולה ביותר עבור רוב הנשים היא גודל השדיים שלהן כאשר שוקלים הפחתת חזה. כמעט לכל הנשים יש מידה מסוימת של אסימטריה בשדיהן לפני הפחתת חזה ועשויות להבחין בהבדל קטן בגודל ובצורה לאחר צמצום השד, על פי המכללה האמריקאית למיילדות וגינקולוגים.

ד"ר זולמן יסביר את היתרונות והסיכונים של הקטנת חזה, יתאר את הניתוח עצמו ויענה על כל השאלות שיש לך. שוחח על האפשרויות האפשריות שלך ושקול הפחתת חזה עם הרופא שלך או עם רופא מוסמך אחר באזור שלך.

אם אתם שוקלים הפחתת חזה

סובלים מבעיות בריאותיות הקשורות לשדיים גדולים או פשוט רוצים שדיים קטנים ונוחים יותר, ד"ר באג'ג וצוותו להוטים לדבר איתכם על היתרונות של הקטנת חזה. לאחר הייעוץ הראשוני שלך, המנתח הפלסטי שלך יעזור לך להחליט אם הקטנת חזה היא הניתוח הקוסמטי המתאים לך. אילו פעולות חזה קוסמטיות אחרות אתה מציע בתרגול שלך?

בממוצע הפחתת חזה קוסמטית בארה"ב עולה כ -5,680 דולר, אך המספר ישתנה. מבטחים רבים מגדירים הפחתות חזה על סמך כמות הרקמה שמוסרת. הדפוס שהמנתח שלך יסכים בסופו של דבר תלוי בצרכים האנטומיים שלך להפחתת חזה.
לפרטים מורחבים בנושא של ניתוח הקטנת חזה וכמה עולה ניתוח הקטנת חזה? ניתן לבקר באתר plastic-surgeries.co.il

אם תימנע מכיסוי

ייתכן שיהיה עליך לקשור את הסכום המינימלי שהוסר כדי להימנע מכך ולקשור אותו בעלות הקטנת החזה. בנוסף, ישנם מנתחים שיאפשרו לך להחיל תשלום זה על עלויות הקטנת החזה שלך לפני שתכנן את הניתוח. אם המנתח שלך מתיימר להציע הפחתת שד בעלות נמוכה, גש איתו ושאל לגבי הכיסוי והשיעורים הביטוחיים שלהם, מכיוון שאין ערובה לכמה תשלם. העלות בפועל של הסרת חזה תלויה בגודל השדיים ובצורתם ובכמות הרקמות שהוסרו.

בעלי מידת חזה מוגזמת יחסית לגודל גופם הם המועמדים הטובים ביותר להפחתת חזה. עם זאת, הפחתת חזה עשויה שלא להיות אידיאלית עבור נשים עם שדיים גדולים, כמו נשים עם לחץ דם גבוה או כולסטרול גבוה.

הקטנת חזה

היא פעולה מורכבת אשר באופן אידיאלי צריכה להתבצע על ידי כירורג בעל ניסיון רב בהפחתת חזה ובניתוחי שד בכלל. בבחירת מנתח פלסטי להפחתת חזה, זכרו כי חוויית המנתח והנוחות חשובים לא פחות מאיכות הטיפול הניתן למטופל. לכן כאשר אתם בוחרים את המנתחים הפלסטיים שלכם להפחתת חזה, זכרו כי המנתחים שלכם עוסקים בניסיון, בנוחות וכו ', ולא בעלות הניתוח עצמו. וכשאתה בוחר מנתח פלסטי, זכור: "זה המנתח שלך, הניסיון שלך והנוחות שלך.

אז כשאתה בוחר מנתח פלסטי להפחתת חזה

זכור שהניסיון והנוחות של המנתח חשובים כמו איכות הטיפול הניתנת למטופל. הדבר החשוב ביותר בבחירת המנתח הפלסטי שלך הוא שאתה מחפש מישהו שעבר הפחתות וניתוחים בחזה ומרגיש בנוח איתך. לכן כאשר אתה בוחר מנתח פלסטי להפחתת חזה, זכור שהמנתח שלך עוסק בניסיון, בנוחות וכו ', ולא במחיר הניתוח עצמו. וכשאתה בוחר מנתח פלסטי, זכור: "זו הניסיון של המנתח שלך והנוחות שלך והחוויה שלו.

כמו כן, וודא שאתה פונה רק למומחה – מנתח קוסמטי מוסמך שביצע הקטנת חזה. אם הקטנת החזה שלך מתבצעת אך ורק מסיבות קוסמטיות, יתכן שהיא אינה מכוסה בביטוח שלך.

אם אתה עובר ניתוח להפחתת חזה

כדי להקל על הלחץ בשדייך, למשל בגלל סרטן השד או מצבים אחרים, חברת הביטוח שלך עשויה לכסות את העלויות בחלקן או כולן. עבור חולים ששדיים גדולים מדי מפריעים לחיי היומיום שלהם, הביטוח יכול לכסות גם את עלות הקטנת החזה.

אם יש לך כאבי גב וצוואר בגלל שדיים גדולים מדי

ניתוח להפחתת חזה או הקטנת חזה עשויים להיות אופציה עבורך. אני גם מזכיר כאן שלעתים קרובות ניתן לשלב הפחתות חזה והגדלת חזה עם הרמת חזה. אלו חדשות טובות עבור מי ששדיו נפולים, שיכולים לכלול הרמת חזה, השתלות חזה או הגדלות חזה.

אמנם יכול להיות קשה להשיג ביטוח לניתוח להפחתת חזה

אך אם הדבר מוכר בתביעתך, זה יכול לחסוך סכום כסף משמעותי. חברת הביטוח שלך חייבת לכסות את ההליך, גם אם הוא מבוצע על ידי רופא, אחות או איש מקצוע אחר בתחום הבריאות כגון מנתח או מרדים.

עלויות להפחתת חזה יכולות לעלות או לרדת בהתאם לגודל ומיקום ההליך

להלן פירוט של מה עולה ניתוח הפחתת חזה בארה"ב, לפי מדינה, לפי מדינה – לפי מדינה ולפי סוג הניתוח. עלות הפחתת חזה (VIDA) כוללת את העלות הממוצעת להפחתת חזה, שהיא 5,680 דולר. זה לא כולל פרוצדורות יקרות כגון השתלות חזה, בדיקת סרטן השד וממוגרפיה, שלעתים קרובות יכולות להכפיל או לשלש את העלות.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

מחירון נוטריון

מדריך מקצועי זה משמש ללמד את הקורא לגבי המחירים השונים הנלווים לשירותי נוטריון בישראל. הוא מספק מבט מעמיק על הסוגים השונים של עמלות נוטריון, הבנת

קרא עוד »

גוסבי אוכל לכלבים

גלה את העולם של מזון לכלבים Gosbi, מותג פרימיום המחויב לספק לחבר הפרוותי שלך את התזונה הטובה ביותר שיש. פוסט זה בבלוג בוחן את האיכות,

קרא עוד »

שרשרת זהב לבן לגברים

בתחום אופנת הגברים, שרשראות זהב לבן הופיעו כאביזר עיקרי, שמשדרים תחכום וסטייל כאחד. פוסט זה בבלוג חוקר את הפיתוי של שרשראות אלה, את משמעותן וכיצד

קרא עוד »
דילוג לתוכן