הסיכונים של עישון לאחר ניתוח להקטנת חזה – מה שאתה צריך לדעת

הסיכונים של עישון לאחר ניתוח הקטנת חזה עלולים להזיק מאוד לבריאותך.

עישון זה לא משהו שאתה צריך לעשות לאחר ניתוח הקטנת חזה. זה יכול להגביר את הסיכון לפתח קריש דם וזה עלול אפילו להוביל לזיהום בפצע הניתוח שלך.

בנוסף, עישון לאחר ניתוח הקטנת חזה יקשה עליך להחלים ולהתאושש מההליך.

כמו בכל צורה אחרת של ניתוח, עישון יגביר את הסיכון שלך לפתח סיבוכים כגון דלקת ריאות, התקף לב או שבץ. עישון גם מגביר את הסיכון לסיבוכים במהלך ניתוחים עתידיים.

אם את שוקלת לעבור ניתוח הקטנת חזה, ישנן דרכים רבות אחרות לנהל את התשוקה שלך לניקוטין לפני ואחרי ההליך שאינן כוללות עישון סיגריות או אידוי.

עישון לאחר ניתוח חזה הוא נושא שצריך לדון בו. עישון לאחר ניתוח הקטנת חזה עלול להוביל לסיבוכים, כמו זיהומים.

זה לא נדיר שלאנשים יש דחף לעשן לאחר הניתוח שלהם, במיוחד אם יש להם היסטוריה של עישון. הניקוטין שבסיגריות הוא מה שאנשים רבים משתוקקים כשהם מתאוששים מניתוח חזה. אבל חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בעישון לאחר ניתוח הקטנת חזה.

מי נמצא בסיכון לחזה פגום בעשן לאחר סרטן השד?

לא כדאי לעשן לאחר ניתוח חזה. לעישון יכול להיות השפעה שלילית על תהליך הריפוי. הסיבה לכך היא שעישון מגביר את הסיכון לזיהומים, ובתורו, מעכב את תהליך הריפוי. עם זאת, לא מומלץ לעשן גם לפני הניתוח שכן הדבר עלול להגביר את הסיכון לסיבוכים במהלך הניתוח.

הסיכון לשד פגום בעשן לאחר סרטן השד גבוה יותר אצל אנשים מעשנים.

הסיכון לשד פגום בעשן לאחר סרטן השד גבוה יותר אצל אנשים מעשנים. עישון פוגע בחזה, מה שמגביר את הסיכויים לפתח שד פגום.

כיצד למלא את הצרכים הפיזיים והרגשיים שלך ללא עישון

עישון הוא הרגל רע שהוכח כגורם לסרטן. זה גם ממכר וקשה להיגמל. עישון לאחר ניתוח שד רק יגרום לך להיות חשופה יותר לתופעות הלוואי של עישון, כגון סרטן ריאות, מחלות לב ומחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD).

עם זאת, ישנן דרכים רבות בהן תוכל למלא את הצרכים הפיזיים והרגשיים שלך ללא עישון. אלו כוללים:

– פעילות גופנית: פעילות גופנית עוזרת לשחרר אנדורפינים שגורמים לנו להרגיש טוב יותר מבחינה רגשית. אימון טוב יכול לעזור לשחרר הורמוני לחץ בגופנו אשר יגרום לנו להרגיש טוב יותר מבחינה רגשית

– יוגה: יוגה הוכיחה כמפחיתה את רמות הלחץ על ידי הורדת רמות הקורטיזול

– מדיטציה: מדיטציה עוזרת להקל על מתח על ידי הרגעת הנפש

– עיסוי: עיסויים מסייעים בהקלה על מתח שרירים וכאבים בגוף

תופעות הלוואי העלולות להיות מזיקות של ניקוטין על הגוף שלך לאחר ניתוח

ניקוטין הוא אחד החומרים הממכרים ביותר בעולם. עישון מזיק לבריאות שלך, אבל זה אפילו יותר גרוע אם עברת ניתוח חזה.

ניקוטין יכול לגרום למגוון תופעות לוואי לאחר ניתוח שד, כולל:

– סיכון גבוה יותר לקרישי דם

– סיכון מוגבר להתקף לב ושבץ מוחי

– נזק להשתלות העור ולפצעים

לאחר שאדם עבר ניתוח חזה, לרוב מומלץ להפסיק לעשן. ניקוטין הוא חומר שנמצא במוצרי טבק כמו סיגריות וסיגרים. זה יכול להיות תופעות לוואי מזיקות על הגוף לאחר הניתוח.

ניקוטין הוא חומר ממכר שיכול להוביל להתמכרות. המשמעות היא שנדרש יותר מהחומר כדי לקבל את אותה תחושת הנאה וסיפוק כמו קודם. אם אדם מעשן לאחר הניתוח, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יחוו תסמיני גמילה כגון עצבנות, דיכאון ותשוקה לניקוטין. זה יכול להקשות עליהם את ההתאוששות מכיוון שהם פחות יוכלו להתמקד בהחלמה שלהם ללא ניקוטין במערכת שלהם.

ניקוטין משפיע גם על המערכת החיסונית מה שמקשה על אנשים שעברו ניתוח חזה להדוף זיהומים או מחלות מכיוון שהמערכת החיסונית שלהם כבר נחלשה מהניתוח עצמו. עישון גם מגביר את לחץ הדם מה שיכול להקשות על המנתחים לראות מה הם עושים במהלך הניתוח ולגרום לבעיות ריפוי לאחר מכן
למידע מורחב בתחום של https://beautynow.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97%d7%99-%d7%97%d7%96%d7%94-%d7%90%d7%a1%d7%aa%d7%98%d7%99%d7%99%d7%9d/ והאם מותר לעשן אחרי ניתוח חזה? כדאי לגשת לאתר beautynow.co.il