מבוא

אימון TRX הוא סוג של אימון מתלים המשתמש במערכת רצועות לתמיכה בגוף ולאפשר ביצוע תרגילים. TRX מייצג פעילות גופנית מלאה.

תוכנית האימונים TRX פותחה על ידי Navy SEAL, רנדי הטריק, שהיה זקוק לשגרת אימונים כדי להישאר בכושר בזמן שירותו בצבא. האימון בן 10 דקות תוכנן עבור כל מי שיש לו גישה לבר ברמה גבוהה או לענף עץ וכולל תרגילים כמו שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, לונג' וקרשים.

TRX שימש אתלטים מקצועיים כמו טום בריידי (NFL), דרו בריז (NFL), וג'יימס הריסון (פיטסבורג סטילרס) כמו גם ידוענים כמו כריסי טייגן וג'ימי פאלון.

אימון TRX הוא צורה של אימון השעיה המשתמש במשקל הגוף לבניית כוח, שיווי משקל וגמישות. את התרגילים ניתן לבצע בבית או בסטודיו כושר עם ציוד הנקרא TRX.

ה-TRX הוא כלי אימון שמשתמש במשקל הגוף שלך כדי לספק אימון מאתגר. זה לא מיועד רק לספורטאים מקצועיים, אלא גם לאנשים שמחפשים להיכנס לכושר בבית. זה יותר מסתם כלי אימון; זו גם דרך מצוינת לשקם פציעות ולשפר את היציבה.

מדוע אימון TRX מושלם עבור מאמנים אישיים ביתיים

אימון TRX הוא אימון מושלם עבור מאמנים אישיים ביתיים. זהו אימון גוף מלא שניתן לבצע בכל חלל ועם שני ציוד בלבד.

ה-TRX מספק אימון הכל כלול, מה שאומר שאינך צריך לסחוב משקלים כבדים או ציוד מגושם לחדר הכושר. מערכת המתלים TRX מאפשרת גם לבצע מגוון תרגילים, כך שאין צורך להחזיק ציוד אחר בהישג יד.

ה-TRX הוא גם אופציה מצוינת למי שרוצה להתאמן בבית אך מוגבל במקום ואינו יכול להרשות לעצמו חדרי כושר יקרים עם מתקנים גדולים.
עבור עוד מידע בתחום של אימון TRX בסטודיו אימוני כושר נא לבקר ב- kalifit.co.il

TRX Training מושלם עבור מאמנים אישיים ביתיים מכיוון שניתן לעשות זאת בחלל קטן. זהו גם הציוד הטוב ביותר לאימון מכיוון שהוא מספק אימון אינטנסיבי לכל הגוף. אימון TRX מושלם גם למי שמחפש להוסיף גיוון לשגרת האימון שלהם ורוצים לקחת את יעדי הכושר שלהם לשלב הבא.

אנו ממליצים לקרוא את המאמר הזה אם אתם מתעניינים באימון TRX ורוצים לדעת עוד על תרגיל זה.

טכניקות TRX – איך להתחיל עם אימון TRX

אימון TRX הוא סוג של אימון מתלים המשתמש ברצועה אחת עם שתי ידיות. ה-TRX מיועד לשימוש בנוחות של הבית שלך, או בחדר הכושר.

ה-TRX אומץ על ידי ספורטאים ומאמנים מקצועיים בשל הרבגוניות שלו, אבל הוא גם מצוין לכל מי שמחפש לבנות שרירים, לשפר שיווי משקל וקואורדינציה, או להיכנס לכושר.

זה גם לא רק למבוגרים: גם ילדים יכולים לעשות אימוני TRX!

אימון TRX הוא צורת אימון מתלים המשתמשת במערכת רצועות על מנת לתלות את המשתמש מהתקרה ולאפשר לו לבצע תרגילים. TRX מיועד לשימוש עם משקוף בגודל ממוצע, כך שניתן להגדיר אותו בכל חדר בבית או בחדר כושר במלון.

מערכת ה-TRX פותחה במקור על ידי מאמנים פיזיים של Navy SEAL שנזקקו לדרך לאמן את החיילים שלהם מבלי לשאת משקלים כבדים. הרעיון היה שמערכת המתלים תספק מספיק התנגדות לשרירים להתחזק, אבל לא עד כדי כך שזה יהיה קשה מדי עבור אנשים ברמות כושר שונות.

אימוני TRX – דוגמאות לאימונים פופולריים

אימון TRX הוא שיטת אימון כושר המשתמשת במערכת מתלים כדי לאמן את שרירי הגוף. האדם שעושה אימון TRX מושעה באוויר ומשתמש במשקל גופו כדי לבצע תרגילים שונים. זוהי דרך יעילה להתחזק ולרדת במשקל.

ישנם סוגים רבים ושונים של אימוני TRX שניתן לעשות בסטודיו או בבית. כמה דוגמאות פופולריות הן:

1) אימון TRX בסיסי – אימון זה כולל מהלכים בסיסיים כגון שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, קרשים, ו-lunges עם שימוש ברצועות TRX.

2) אימון פלג גוף עליון – אימון זה כולל תנועות כמו זבובים בחזה, לחיצות בחזה, תלתלים דו ראשיים, הרחבות תלת ראשי ועוד המתמקדות בשרירי פלג הגוף העליון.

3) אימון הליבה – אימוני הליבה כוללים שימוש בשרירי הבטן או בשרירי הגב התחתון ליציבות תוך מיקוד לקבוצות שרירים אחרות כגון ידיים וכתפיים על ידי ביצוע תרגילים כמו קרשים או שורות עם