איך תמנעו מפטרת בציפורניים?

פטרת בציפורניים לא מסכנת חיים, וברוב המקרים היא לא מביאה איתה כאבים. אז מדוע חשוב מאוד שתימנעו מהופעת פטרת בציפורניים? מדובר כאן על מפגע אסתטי של ממש, כזה שלא תוכלו להתעלם ממנו. בימי הקיץ בהם אתם הולכים עם כפכפים, לא תרצו שכל מי שיהיה בקרבתכם יראה את הפטרת בציפורניים. קיים טיפול בפטרת בציפורניים, אך הוא יכול לקחת זמן רב. במקום להמתין זמן רב עד שתוכלו לראות תוצאות, תהיה לכם אפשרות למנוע את הפטרת. אומנם אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי הפטרת בציפורניים לא תופיע, אך כן תוכלו להוריד את הסבירות שלה. 

הימנעות מנעילת נעליים סגורות

זה אולי נשמע לכם מאוד מוזר, אך נעילת נעליים סגורות לזמן ממושך תביא להיווצרות פטרת בציפורניים. הימנעות מפטרת בציפורניים תגרום לכך שלא תמצאו את עצמכם נכנסים אל תוך מלחמה מעייפת ומתישה. ברגע שתנעלו נעליים סגורות למשך שעות ארוכות, תיווצר לחות באזור כף הרגל. בין אם תהיו מודעים לכך ובין אם לא, המצב הזה הוא קרקע פורייה עבור פטרת הציפורניים. אם לא תדאגו לאוורר את הרגל מידיי פעם, המציאות תהיה בעייתית ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. פתאום ללא כל התראה מוקדמת תופיע לה פטרת בציפורניים בכף הרגל.

שומרים על היגיינה באופן קבוע

גם אם עבורכם זה מובן מאליו, שמירה על היגיינה חשובה מאוד למניעת פטרת בציפורניים. חשוב להתקלח על בסיס יומיומי, בטח אם אתם יודעים שביצעתם פעילות מאומצת מסוימת. בזמן המקלחת, חובה עליכם לשפשף היטב את האצבעות של כף הרגל. כך תוכלו למנוע מכל המזיקים השונים לגרום לכך שתיווצר פטרת בציפורניים עצמם. אם תצליחו להימנע מפטרת בציפורניים תהיה לכם אפשרות להנות מחודשי הקיץ הקרובים. כמו שאתם רואים לא מדובר על דרישות שיהיה לכם קשה ליישם אותן.

לא הולכים יחפים במקומות לא מוכרים

יש כאלה שמרגישים חופשיים ללכת יחפים בכל מקום שאליו הם מגיעים. אומנם אין תחושה יותר מהנה מאשר ללכת יחף, אך לעיתים זה עשוי להיות בעוכריכם. בבית שאינכם מכירים אותו או במקום שנמצאים בו כמות גדולה של אנשים אל תלכו יחפים. גם אם אתם יודעים שבאותו מקום שומרים על ניקיון, זה לא אומר דבר. פטרת בציפורניים יכולה לעבור בין אנשים שונים גם מבלי שיהיה בניהם מגע ישיר. ברגע שתנעלו כפכפים או סנדלים כאשר תגיעו למקומות כאלה לא אמורה להיות לכם סיבה לדאוג.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

מחירון נוטריון

מדריך מקצועי זה משמש ללמד את הקורא לגבי המחירים השונים הנלווים לשירותי נוטריון בישראל. הוא מספק מבט מעמיק על הסוגים השונים של עמלות נוטריון, הבנת

קרא עוד »

גוסבי אוכל לכלבים

גלה את העולם של מזון לכלבים Gosbi, מותג פרימיום המחויב לספק לחבר הפרוותי שלך את התזונה הטובה ביותר שיש. פוסט זה בבלוג בוחן את האיכות,

קרא עוד »
דילוג לתוכן